duminică, 20 februarie 2011

Cum va arata tara mea III

Din episoadele anterioare: vreau sa-mi fac o țară a mea, sunt genial, nu am găsit înca un nume, va fi monarhie, vom avea învățământ și sănătate perfecte, populație restrânsă, legume și fructe gustoase.

În numărul acesta trebuie să scriu despre populația țării mele. Nu e simplu. M-am tot gândit la asta în ultimele două zile. Pacepa (și nu numai) scria despre Ceaușescu și dorința lui de a conduce un popor numeros. Apoi am constatat că există o tendință în unele doctrine de a crește populația forțat. Eu nu vreau asta. Din contră. Populația țării mele nu ar trebui să depășească 2 milioane de locuitori peste căteva decenii. O planificare precisă ar păstra un balans în relația natalitate/mortalitate astfel încât să nu existe fluctuații semnificative. Nou născuții se vor bucura de toată atenția iar educația va începe chiar din prima zi de viață (știu exact cum trebuie procedat însă nu detaliez deoarece mi s-a confirmat că guvernele din 17 țări urmăresc fiecare idee a mea pentru a o implementa acolo la ei). Cei care trec în neființă nu vor fi ingropați, incinerați, trimiși în larg sau aruncați în prăpastie. Nimic atât de grotesc. Vor fi arhivați. Pâna vom avea o aplicație proprie propun Winrar (că e mai popular) cu parolă pe fiecare defunct. Vor exista servere de backup și (pentru prețioși) Disaster Recovery Centers în fiecare localitate.

Vom avea și ceva asemănător agriculturii în sensul că fiecare locuitor al țării mele iși va cultiva legumele, fructele și florile pentru propriul uz. Importul pentru aceste produse va fi interzis. Măsura aceasta va asigura pe de o parte alimente sănătoase pe de altă parte este menită să disciplineze și să prețuiască fiecare formă de viață. Toate celelalte produse agricole vor fi importate după criterii foarte stricte (fără chimicale, modificări genetice, etc).

Nu vor exista orașe și sate. Vom avea doar localități. Nu vom avea blocuri de locuințe. Fiecare familie va locui într-o casă ce va avea propria curte. Terenurile nu se vor vinde. Singura modalitate de a intra in posesia unui teren este concesiunea. Fiecare locuitor al țării mele va primi 1326,56 mp la împlinirea vârstei majoratului și va fi obligat să-și construiască o casă pe acest teren in cel mult 1 an (personal, cred că nu va trece anul deoarece știm cu toții căt valorează sa nu stai cu părinții când ai 18 ani). Tot de la această vârstă fiecare tânăr va începe să lucreze. Nimeni nu va avea dreptul sa dețină o companie până la vârsta de 30 de ani, vârsta la care eu cred că a fost acumulată suficientă experiență.

Nu va exista serviciu militar, practic nici armată. Garantez că nu va îndrăzni nimeni să ne atace. Toată lumea va depinde de noi ceea ce ne aduce atăta neutralitate încât Elveția va fi ceai de mușețel prin comparație cu țara mea . În locul serviciului militar, tinerii vor petrece primii doi ani din carieră intr-un call center. Aici vor învăța lucruri ce nu pot fi predate în nicio școală din lume.

În mare, așa va arăta țara mea. Dacă voi considera că mai trebuie adăugat ceva voi mai posta pe această temă. Dacă nu, nu. Zămbetul, politețea, educația și dragostea sunt obligatorii. Amatorii pot aplica deja. Nu răspund la bip.

2 comentarii:

nosyjosy spunea...

Erasmuse!, revino-ti! Mai ai putin si devii tatic, deci pregateste-te sa pregatesti plodul pentru tara asta.*a fost licenta poetica repetitia...so, nu e buna tara ta. e failibila. stii si de ce. dar mai ai cateva luni de copilarit pana vine pruncul, asa ca nu te spun. hai, te astept cu picioarele pe pamantul natal, sa apucam sa fecm ceva concret, pana nu crapam. macar tu ai urmas :) va pupa Laura

nosyjosy spunea...

*facem, scuze :D