vineri, 18 februarie 2011

Cum va arăta țara mea II

Din episodul anterior: vreau sa-mi fac o țară a mea, sunt genial, nu am găsit înca un nume, va fi monarhie, vom avea învățământ și sănătate perfecte.

Spuneam că nu ne interesează turismul. Țara mea va fi perfectă. Foarte perfectă. Dar ce zic eu foarte perfectă? Va fi cea mai perfectă, astfel încât nu ne interesează turiștii care să întineze perfecțiunea noastră absolută.

Impozitul pentru companii se va aplica doar pe CA. Nu vă pot spune care va fi cuantumul. E secret. Dacă vi-l spun va trebui să va ucid. Ptii, ce idee mi-a venit! Ce-ar fi ca impozitul să fie secret? Să fie surpriză. Nimeni nu știe cât va avea de plată până nu primește înștiințarea oficială! V-am zis doar că-s genial. Proprietarii de companii care nu fac profit vor fi expulzați împreună cu familiile lor. Totodată, proprietarii de companii care sponsorizează substanțial vor fi scutiți de impozite. Și cuantumul ăsta e secret.

Impozitele pe salarii vor fi atăt de atractive incât nimeni nu se va mai obosi să le eludeze. Toate plățile se vor face electronic. Nu va exista niciun ghișeu in țara mea. Contribuția la sistemul național de pensii va fi către un singur pilon național. Pensia fiecărui locuitor al țării mele va fi sensibil apropiată de salariul pe care l-a primit acesta pe parcursul carierei. Cine dorește o pensie suplimentară va avea ca alternativă programul celor de la Lloyds, singura companie acreditată pe acest tip de activitate.

Deși îmi vine foarte greu să cred că se va întâmpla, unii ar putea dori să emigreze. Fiind o țară liberă, fiecare poate opta pentru această soluție. Solicitantul va primi o listă cu toate cheltuielile pe care țara mea le-a suportat (școala, siguranță financiară, neutralitate și mai inventez eu niște treburi credibile) și un termen de plată de 30 de zile. Dacă va reuși (eu ma îndoiesc, cu riscul de a-mi rămâne cute) să achite sumele este liber să plece. Bonus va primi din partea țării mele statutul de persona non grata.

Va urma (doar dacă voi mai avea chef)

În numărul viitor (destul de posibil) despre populație, agricultură, imobiliare și alte sugestii care ar putea veni de la voi.

Niciun comentariu: